«Praeguseks on ühelt kaardilt teisele raha ülekandmise süsteemi kasutanud kuus kaardiomanikku 285 tuhandest ühiskaardi omanikust. Võimalik, et nende seas oli ka enda eksperimenti läbi viinud ajakirjanikud. Oleme neid tehinguid vaadanud ja ka kõik need ei ole veel kuritarvitamised. Mõni inimene oli aru saanud, et igaks ühiskaardi laadimiseks tuleb uus kaart osta nagu kunagi taksofonide puhul, mõni oli kaardi kaotanud. Meil ei ole tänaseks ühtegi avaldust kaardi varguse kohta. Selle riski vältimiseks, aga ka raha ja õiguste ülekandmiseks kaardi kaotuse korral soovitame enda ühiskaardi isikustada,» ütles Konks.
«Kriitikud on küsinud, miks ei võiks olla isikustamine turvalisem, näiteks ainult digiallkirja või pangalingiga autentimise kaudu. Selle esimene seletus on niinimetatud digilõhe - jätkuvalt ei oska päris paljud inimesed lihtsalt neid vahendeid kasutada. Meie klienditeenindusse tuleb märkimisväärsel hulgal avaldusi, kus avalduse saatja mõistab digiallkirjastamist niimoodi, et saadab paberil allkirjastatud ja sisse skaneeritud avalduse või skaneerib meile oma ID-kaardi koopia või joonistab lihtsalt mõne joonistusprogrammiga oma allkirja. Teine ja olulisemgi põhjus on see, et inimesed ostavad pileteid lastele ja vanavanematele, kes ei saagi või ei oska seda ise teha. Me ei tea, kes on kelle laps, päris või võõrasvanem, kes toetaja või kolleeg. Selliseid kasutajaid on kokkuvõttes kuuekohaline number ja neil kõigil on õigus kvaliteetset teenindust saada,» selgitas ta.
«Süsteemis kasutatakse nii rahvusvahelistele kui Eesti standarditele vastavaid kaarte, millele oleme lisanud mõned täiendavad omapoolsed turvaelemendid. Nii, nagu on võimalik teise isiku ID-kaarti või pangakaarti kuritarvitada või raha võltsida, on võimalik ka ühiskaarti ebaseaduslikult kasutada, kuid selle tegevuse jälg on lihtsasti tuvastatav ja karistatav. Hoiame ka süsteemil pidevalt silma peal, ja kui tekib kuritegeliku tegevuse kahtlusi, siis reageerime kohe,» hoiatas ta.