Arvutimäng õpetab räimele mõtlema

Nils Niitra
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eestimaa Looduse Fondi kommunikatsioonieksperdi Ivar Tamme sõnul võib ta suu peast ära rääkida, et Läänemere olukorda selgitada. Parem mängitagu arvutimängu, mis teeb kõik hoobilt selgeks.
Eestimaa Looduse Fondi kommunikatsioonieksperdi Ivar Tamme sõnul võib ta suu peast ära rääkida, et Läänemere olukorda selgitada. Parem mängitagu arvutimängu, mis teeb kõik hoobilt selgeks. Foto: Margus Ansu / Postimees

 Läänemerd aitab ainult riikide koostöö, omakasu taga ajamine teeb mängule kiire lõpu.

Eestimaa Looduse Fond testib koolides uut mängu «Kala!», mis peaks mängijale üsna kiiresti selgeks tegema, mis juhtub Läänemere räimega, kui koostöö asemel võidab isekus.

Mäng tundub esmapilgul väga lihtne. Kõigil riikidel ehk mängijatel on ühine räimevaru ja igal riigil kindel hulk raha ja laevu. Iga riik otsustab ise, palju laevu ta parajasti merele saadab või sadamasse jätab, palju juurde ehitab või palju maha müüb. Laevade ehitamine maksab raha, kalapüük toob aga raha sisse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles