/nginx/o/2013/02/13/1571622t1hfaab.jpg)
Ülikoolide vahel jagatakse vastutusvaldkondi, haridusvaldkond, sh õpetajakoolitus, vajab kvalitatiivset hüpet, aineõpetajate koostöö peab suurenema, õpilased vajavad individuaalsemat lähenemist, koolimeeldivus peab paranema, koolipäev oma argimuredega on avalikkuse ette rebitud jne. Nende teemadega on haridusvaldkond viimasel ajal tähelepanu köitnud.
Muudatuste vajadusest õpetajakoolituses ja haridusalas laiemalt räägitakse praegu palju. Tartu Ülikool on võtnud vastutuse ja astumas samme õpetajahariduse kvaliteedi parandamiseks, nähes seejuures vajadust tuntavalt tihedamaks koostööks koolidega. Koostöös peitub võti, mille õiges suunas pööramisel võidavad ülikool, kool ja laiemalt meie kõigi tulevik. Seetõttu on mõistlik paari aasta jooksul küpsenud kavasid laiemalt tutvustada.