Värinat jääb Mazides vähemaks

Jüri Saar
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maz Eesti direktor Heikki Tälli näitab midibussi mootoripatja, mis ei suuda Mercedese mootori tekitatavat vibratsiooni küllaldaselt summutada.
Maz Eesti direktor Heikki Tälli näitab midibussi mootoripatja, mis ei suuda Mercedese mootori tekitatavat vibratsiooni küllaldaselt summutada. Foto: Kristjan Teedema

Tartu linnaliinidel sõitvaid Mazi midibusse kimbutab ülemäärane vibratsioon, kuid pärast arvukaid katsetusi on õnnestunud leida lahendus, mis vähendab nii sõitjaid kui juhti häirivat raputamist.

Vibratsiooniprobleem ilmnes õige varsti pärast busside liinile tulemist ja õige tugev on see tühikäigul. Irvhambad kirjeldavad, et raputab nii hullusti, et silmamunad kukuvad peast välja.

Sebe Tartu linnaliikluse juht Üllar Kaljuste rääkis, et Sebe kasutab Tartus 13 sellist bussi, neist kaks on olnud väiksema vibratsiooniga ja üks on saanud nüüd suisa üllatavalt heaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles