Tantsuloos peitub valu ja naeratusi

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Belle (vasakult, Hayley Blackburn), tema isa (Aivar Kallaste) ja nende lähedased elavad 19. sajandi alguse tööstusühiskonnas, kus valitsevad halli-musta-valgekirjud toonid.
Belle (vasakult, Hayley Blackburn), tema isa (Aivar Kallaste) ja nende lähedased elavad 19. sajandi alguse tööstusühiskonnas, kus valitsevad halli-musta-valgekirjud toonid. Foto: Ranno Rätsep

Vanemuise balletiartisti Silas Stubbsi lihtsale koreo­graafilisele joonisele loodud ballett «Kaunitar ja koletis», mis põhineb Aleksandr Gla­zunovi, Malcolm Arnoldi ja Joaquin Turina muusikal, on kindla peale minek.

Oma käsitluses on debüütlavastusega maha saanud Stubbs asetanud Gabrielle-Suzanne de Villeneuve’i muinasjutu tegelased 19. sajandi alguse tööstusühiskonda.

See on maailm, kus valitsevad halli-musta-valgekirjud toonid, massiivsed metallsambad (kunstnik Iir Hermeliin) ja kindel elukorraldus ning mis ei soosi kõrvalekaldeid ega sisetunde järgimist. Seal kohtab sunnitud armastust, koolikiusamist ning välise ilu ja peegelpildi eelistamist sisemisele ilule.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles