Kuidas tulevad madalapõhjalised trammid toime ebatasaste teedega?

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna tulevikutrammid saavad olema taolised.
Tallinna tulevikutrammid saavad olema taolised. Foto: CAF

Tallinna Postimees esitas küsimuse Tallinna transpordiameti trammihanke projektijuhile Kristjan Kaunissaarele seoses uute madalapõhjaliste trammide saabumise ja Tallinna ebatasaste tänavatega ning jääkilpidega trammiteedel - kuidas hakatakse uute trammide saabudes probleemidega tegelema?

Kristjan Kaunissaare vastas:

«Madalapõhjaliste trammidega probleeme ei tule, kuna lisaks trammide ostmisele tehakse korda ka 4. trammiliini teed, kus uued trammid sõitma hakkavad. Ebatasasused praegustel lõikudel on tingitud peamiselt sellest, et rööpad on paigaldatud puitliipritele. Rekonstrueerimise raames viiakse 4. liini sellised lõigud aga betoonalusele. Sõidukvaliteet saab kogu liini ulatuses olema võrreldav praeguse Tartu mnt lõiguga.

Talvisel perioodil tuleb tõhustada hooldust. Lumesaju ning jää tekkega on tehniliste tingimuste koostamisel arvestatud, samuti vastab nõutule CAF-i toodetav tramm. Samas on tingimused seatud selliselt, et teede hooldusele tuleb senisest veel rohkem tähelepanu pöörata.

Madalamate trammide tellimise vajadus ise tuleneb aga sellest, et tagada reisijate parem ja ohutum ligipääs sõidukile.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles