Heitlus iga kliendi pärast

Gert D. Hankewitz
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mindaugas Ubartas.
Mindaugas Ubartas. Foto: Liis Treimann

Tele2 Eesti juht Mindaugas Ubartas leiab, et Eesti telekomitööstus kahaneb, kuna kõigil kolmel operaatoril on üks strateegia – Tele2 strateegia –, mis tähendab, et kõik võitlevad hinna pärast.

«Kaks aastat tagasi oli olemas ka klienditeeninduse parandamise strateegia. Enam ma sellist asja ei näe, sest kõik võitlevad odavama hinna nimel,» ütleb firmajuht, kes just kaks aastat tagasi Tele2 juhtima asus.

Ubartas vihjab, et Tele2 peakontoris ei vaata juba ammu keegi Baltikumi poole naeratades.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles