Tallinn täiendab reklaamimaksu määrust

Uwe Gnadenteich
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reklaam vaateaknal.
Reklaam vaateaknal. Foto: Peeter Langovits.

Linnavalitsus tahab muuta Tallinnas kehtiva reklaamimaksu määrust, et viia see vastavusse eelmise aasta lõpul jõustunud reklaamiseaduse uue redaktsiooniga.


Abilinnapea Jaanus Mutli tõi välja ühe olulisema muudatuse ehk välireklaami puudutava osa, mis on suunatud avalikkusele ning on avalikust kohast jälgitav, paigaldamist siseruumidesse, näiteks vaateakendele, vahendas Raepress.

«Muudatuse tegemise vajadus tuleneb eelmise aasta 1. novembrist jõustunud reklaamiseadusest, mille kohaselt käsitletakse välireklaamina reklaami, mis on paigutatud avalikku kohta või mis on avalikust kohast jälgitav. Samuti nimetatakse välireklaamiks kaupluse vaateaknale paigutatud reklaami, mis on selgesti suunatud tänaval möödujatele,» selgitas Mutli.

«Selles osas on kehtiva määruse tõlgendamisel tekkinud arusaamatusi, kuna ettevõtjad eksponeerivad reklaami vaateakendel siseruumidest ning reklaam on suunatud avalikkusele - käesoleval hetkel kehtiva määruse redaktsiooni kohaselt ei ole üheselt mõistetav, kas ka siseruumides paiknev avalikkusele suunatud reklaam on käsitletav reklaamina määruse mõttes,» rääkis abilinnapea.

Õigusselguse põhimõttest lähtudes muudetakse eelnõuga määrust selliselt, et oleks üheselt arusaadav, et avalikkusele suunatud reklaami, hoolimata selle paiknemisest siseruumides, käsitletakse reklaamina.

Ühtlasi täiendatakse määrust nii, et maksusoodustus on kohaldatav ka muusikalide reklaamidele. Eelnõu kohaselt on muusikalide reklaami puhul Tallinna linnavalitsusel õigus anda maksusoodustus kuni 50 protsenti ehk sarnaselt kontsertide reklaamiga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles