Apple ja Twitter tulevad muusikateenustega

Kuldar Kullasepp
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Noor mees muusikat kuulamas. Selle tegevuse viljelemiseks lisandub aina enam võimalusi.
Noor mees muusikat kuulamas. Selle tegevuse viljelemiseks lisandub aina enam võimalusi. Foto: Corbis/Scanpix

Üha rohkem on võimalusi muusika kuulamiseks – plaate ei pea enam ostma, piisab vaid kuutasuga teenuste kasutamisest.

Apple on muusikamaailmas korra juba revolutsiooni teinud. 2003. aastal avas ettevõte digitaalse muusikakaupluse iTunes Store, mis viis aastat hiljem sai suurimaks muusikamüüjaks Ameerika Ühendriikides. Tänavu veebruariks oli poest müüdud kokku üle 25 miljardi muusikapala.

Kuuldavasti on Apple sepistamas aga uut teenust, mis võib muusikaäris taas omajagu muutusi kaasa tuua. Ja nagu firmale kohane, ei ole tegemist millegi enneolematuga, vaid pigem vana hea asjaga uues ja paremas kuues. Kultuslik ettevõte on võtnud sihiks muuta seda, kuidas me kuulame raadiot, ning on lähedal lepingute sõlmimisele suuremate plaadifirmadega, mis on peamiseks eelduseks, et teenus lähiajal laiema rahva ette jõuaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles