Omamärgitoode trügib apteeki

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Apotheka projektijuht Marika Helendi usub, et odavam private label kasvatab toidulisandite turgu, tuues kliente juurde.
Apotheka projektijuht Marika Helendi usub, et odavam private label kasvatab toidulisandite turgu, tuues kliente juurde. Foto: Toomas Tatar

Viimastel aastatel on apteegilettidele ilmunud aina enam nn private label’i ehk omamärgitooteid, mille selgelt soodsam hind pakub konkurentsi ka tuntud firmade kaubale.

Kui kolm aastat tagasi oli Apothekas müügil umbes viis-kuus omamärgitoodet, siis praegu on nende sortimendis 70–80 Apotheka logoga toodet, peamiselt toidulisandid. Südameapteegis on praegu 70 südamelogoga toodet.

Apotheka omamärgitoodete turunduse projektijuht Marika Helendi rääkis, et Apothekasse tulid esimesed pri­vate label’i tooted müügile kolm ja pool aastat tagasi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles