Ravimifirmad pelgavad ebaausat konkurentsi

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
GlaxoSmithKline'i peamaja Londonis
GlaxoSmithKline'i peamaja Londonis Foto: SCANPIX

Ravimifirmade sõnul võib see, kui lubada ravimeid müüa apteegikettide omamärgitoodetena, mõjutada apteekrite soovitusi ning seega tekitada ebaausat konkurentsi nende kahjuks.

Suurbritannia ravimitootja Glaxo­SmithKline Eesti esinduse turundusjuht Kadri Lauk usub, et omamärgitooted praegusel kujul, toidulisanditena, Eestis brände eriti ei ohusta.

«Ma arvan, et omamärgitooted tugevaid brände ei ohusta. Seda seetõttu, et nn private label’i tooted on apteegiketipõhised, mis põhjustab omakorda selle, et konkureeriv apteegikett neid hea meelega müügile ei võta. Seega on ka nende toodete kättesaadavus halvem kui bränditoodetel,» rääkis ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles