Kas?

Martin Pau
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Silt Tartu Narva maantee Maxi­ma taarapunkti uksel.
Silt Tartu Narva maantee Maxi­ma taarapunkti uksel. Foto: Martin Pau

Taara

Pakendiseaduses seisab, et 200-ruutmeetriste ja suuremate kaupluste juures peab olema tagatud pandipakendi vastuvõtt kaupluse lahtioleku ajal. Tartus Narva maanteel töötav Maxima kauplus on avatud kell 8–22, kuid taarapunkti uks on lahti 9–21. Kas kaupluse külastaja võib viia oma pandipakendi kassiiri kätte, infoletti või kuhugi mujale, kui taarapunkti uks on kinni?

Vastab tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna kommunikatsiooniekspert Kadri Paul: Kui taarapunkt ei toimi, on tarbijal õigus tagastada taara mõistlikus koguses kauplusesse, näiteks infopunkti. Kui taaraautomaat on rikkis või õigel ajal tühjendamata ja pakendit ei saa sel põhjusel ära anda, on tarbijal samad õigused.

Mis on mõistlik kogus taarat?

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles