Lätlastele pronkslõvi, meie rindel muutusteta

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Olav Osolin
Olav Osolin Foto: Viktor Burkivski

Cannes’i loovusfestivali disainižürii tegi eile teatavaks oma nimekirja, mille hulgast valitakse edaspidi välja auhinnasaajad. Paraku ei olnud selles Eesti agentuuri Koor võistlustööd «Saku koduõlu», mis hiljuti võitis Lätimaal Kuldse Haamri ja mis Cannes’is heitles pakendidisaini kategoorias.

Küll aga on nimekirjas Läti agentuuri Young/Hungry poolt Riia Stockholmi Majanduskooli lõpetajatele kavandatud «Maailma väikseim aastaraamat». Lätlased on sel aastal Cannes’is üldse väga tublid, kuna eile õnnestus Riia agentuuril Wrong Digital võita PR-kategoorias pronkslõvi tööga «Jalgrattavargus».

Ka meie teisel naabril, Soomel on esimene lõvi võidetud ning see tuli samuti PR-kategoorias – Soome HIV Nõukogu tellitud töö eest «Facebook sinu püksis».

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles