Võidutsesid nõme surm ja tegelik ilu

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viis grand prix’d võitis Cannes’is Austraalia reklaamiagentuuri McCann Melbourne metroo-ohutuse kampaania, mille värvilistest tegelastest on juba saanud internetihitt.
Viis grand prix’d võitis Cannes’is Austraalia reklaamiagentuuri McCann Melbourne metroo-ohutuse kampaania, mille värvilistest tegelastest on juba saanud internetihitt. Foto: Cannes Lions

Nädalavahetusel lõppenud Cannes’i loovusfestivalil jäid Eestist võistlustulle saadetud tööd auhinnata. Võidurõõmu said eestlased maitsta vaid Eurospordi korraldatud rannajalgpalliturniiril, kus Taani ja Argentina järel teenis Eesti loov­agentuuride võistkond kolmanda koha.

Cannes’i loovusfestivali viimasel päeval jagati välja kõige mainekamate kategooriate – filmi ja kampaania – lõvid. Austraallaste (McCann Melbourne) metrookampaania «Kuidas nõmedalt surra» («Dumb Ways to Die») jätkas auhindade korjamist, võites nii filmi kui ka integreeritud kampaania grand prix’.

Lahedad tegelased

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles