Cannes Lions: jutuvestjate tuleproov

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
The Wiredi peatoimetaja näitas 3Ds väljaprinditud tantsivat robotit (pildil) ja mõttejõul lendavat helikopterit.
The Wiredi peatoimetaja näitas 3Ds väljaprinditud tantsivat robotit (pildil) ja mõttejõul lendavat helikopterit. Foto: Olav Osolin

Cannes’i 60. rahvusvahelise loovusfestivali korraldajad teatavad purustatud rekorditest: festivalipaleesse suudeti mahutada pea 12 000 delegaati, 16 rahvusvahelist žüriid hekseldasid läbi 92 riigist lähetatud 35 765 võistlustööd ja jagasid välja rekordarvu lõvisid.

Eesti agentuuride konkursitööd sel aastal äramärkimist ei leidnud, küll aga jäid loodetavasti kõigile meelde Heinekeni turundusjuhi Alexis Nasardi otsekohesed sõnad: «Tellija saab endale just nii loova reklaami, kui ta väärt on.»

Nasard toonitas, et turundusjuhid ei tohiks loovusega kaasnevat riski karta ning peaksid nõudma oma koostööpartneritelt vaid esmaklassilisi loovlahendusi. «Kui klient ostab nigela tasemega lahenduse, siis tähendab see, et ta on sellega rahul,» koputas Nasard reklaamitellijate südametele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles