Veofirma pääses viimasel hetkel kaevetööde vangiks jäämisest

Uwe Gnadenteich
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Kalamajas elektrikaableid paigaldav YIT Ehitus oleks 70 töötajaga veofirma maailmast ära lõiganud, kui firma esindajad poleks asjast viimasel hetkel teada saanud.


Osaühing Kopra Trans asub Kalamajas, Küti tn 2. Seal piirkonnas aga käib praegu usin maa-aluste torude paigaldamine. «Meie töötajad said eelmisel neljapäeval juhuslikult teada, et alates reedest algavad Küti tänaval kaevetööd ja transpordiamet on andnud selleks ka loa. See tähendas, et meie 50 autot ei saa reedel enam väravast välja sõita,» rääkis firma tehnikajuht Patrick Madar.

Kui ta transpordiametist asja uurima hakkas, öeldi sealt alguses, et nemad ei peagi teadma, kes kus asuvad ja kuidas sõita saavad, kuna õiged inimesed on puhkusel. «Kirjutasin neile kirja, et kas nad on nõus meie kahjusid korvama, kui me liikuda ei saa. Selle peale tehti siis neljapäeva õhtul kell seitse ehitajale kohustuseks liiklusskeem ringi teha, nii et me ikka pääseme oma autodega välja,» ütles Madar.

Nüüd sõidavad firma veokid Küti tänavalt vasakule Vana-Kalamaja tänavale, edasi paremale Väike-Patarei tänavale, kus ühel pool teed on parkimine ära keelatud, sest muidu ei mahuks veomasinad sealt läbi. Sisse sõidetakse mööda Suur-Patarei, Vana-Kalamaja ja Küti tänavat.

«Need ei ole muidugi veokite jaoks kõige mugavamad marsruudid. Me peame asfaldilt maha sõitma ja kui koorem on peal, siis võime oma rehve lõhkuda, aga hea, et üldse liikuma saab.
Eile olin ma täiesti meeleheitel. Aga jumal tänatud, et nad võtsid lõpuks ennast kokku ja lahendasid asja ära,» lausus Madar.

Ta ei suuda aga ette kujutada, mis oleks saanud siis, kui veofirma töötajad poleks kavandatavast tänavasulgemisest juhuslikult õigel ajal teada saanud. «Kui me poleks teadnud, siis oleksime reede hommikul fakti ees olnud, et tänav on üles kaevatud ja ükski auto välja ei saa. Kõik meie 50 autot oleksid seisnud. Pluss veel mõned teiste riikide masinad, mis pidid laeva peale minema,» ütles Madar ja tõdes, et kuigi lahendus lõpuks leiti, kulus selle peale tublisti närvirakke.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles