Lisaks tootmiskapitalile ja kvalifitseeritud tööjõu olemasolule muutub aina olulisemaks ka sotsiaalse kapitali arengutase ehk kuidas me teistesse inimestesse suhtume. Sotsiaalpsühholoogia on kujunemas üheks tähtsaimaks rakendusteaduste haruks ja majanduse edendajaks.
Vastukaja: tootlikkus sõltub ka suhtumisest
Esiteks tuleb suhtuda hästi inimestesse, kellele me tahame oma tooteid müüa või kellele teenuseid osutame. Kui soovime oma toote viia võimalikult lõpptarbija lähedale, siis peame seda tarbijat ka tundma. Me peame nägema vaeva, et mõista, millised on tema probleemid, ootused ning kuidas ta on harjunud oma probleeme lahendama ja ootuseid realiseerima. Parim, mida teha saame, on leida meie sihtrühma ootustele uusi ja innovaatilisi lahendusi, olla nendele inimestele esmaste oodatavate toodete või teenuste pakkuja. Siis saame küsida ka õiglast hinda ning tootluse pärast on muret vähem. See võib olla töö- ja ajamahukas, eriti kui jutt on eksporditurgudest, kuid tänapäeva sidusas maailmas ja info kättesaadavuse juures ei ole mis tahes turu erinevate tarbijarühmade tundmaõppimine hea tahtmise puhul enam võimatu ülesanne.