Plaadipoed muutuvad nišiäriks

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Plaadipoodi pidav Madis Nestor ütles, et vinüülil on püsivam väärtus kui CD-l.
Plaadipoodi pidav Madis Nestor ütles, et vinüülil on püsivam väärtus kui CD-l. Foto: Peeter Langovits

CD-plaatide müük maailmas on pooleteise kümnendiga kahanenud kolm korda.

Kuigi Kaubamaja kontsern müüs mõlemas kaubamajas helikandjaid veel mullu, tegutseb Tallinnas nende muusikapoe viimases asukohas nüüd sokikauplus ning Tartus neelas linna ainukese suurema muusikapoe alla lasteosakonna laiendus. Aasta alguses sulges pealinnas Kristiine keskuses esinduse Lasering, mille ainsaks füüsiliseks poeks on jäänud Viru keskuses asuv kauplus.

Kaubamaja Kodumaailma ostujuhi Siim Tammesalu sõnul põhjustas muusikaärist lahkumise ettevõtte pikemaajaline strateegiline plaan, millega sooviti keskenduda senisest enam oma tugevatele kaubagruppidele. Samuti on tema hinnangul keeruline füüsilises poes üha spetsiifilisemate huvidega klientidele soovitud valikut pakkuda.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles