Eilses Postimehes ilmunud Mihkel Muti arvamuslugu («Tallinna-Tartu maantee kui sümbol») pani «pommi plahvatama» ning paljud inimesed märkasid alles nüüd, et täispikkuses neljarajaline maantee on ilus unistus, aga konkreetsed tee-ehituse kavad seda unistust täies mahus (vähemalt praegu) ei kata. Minister Juhan Parts on küllap iga rajatava maanteelõigu eest poliitilist võitlust pidanud ning tõrjub muljet, et valitsus on neljarajalise maantee ehitamisest loobunud.
Tellijale
Juhtkiri: Tallinna-Tartu maantee vajab veel vaidlemist
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tegu on erinevate hinnangutega samadele faktidele. Minister näeb õigustatult edu selles, et kümnete kilomeetrite ulatuses on maantee-ehitus käimas ning kuni 2016. aastani on olemas ehituste kavad. Teisalt on tõsi ka see, et suur jagu lõike on konkreetsete plaanidega katmata ning võimalusse, et ka Mäost Tartuni saab maantee olema neljarajaline, suhtuvad asjatundjad skeptiliselt.