Reformierakonna eurokampaania maksis 5,1 miljonit

Reformierakonna valimisreklaamid.

FOTO: www.reform.ee

Reformierakond esitas vabariigi valimiskomisjonile aruande Euroopa Parlamendi valimiste kampaania kohta, mille järgi parteil kulus kulus kampaaniale 5,1 miljonit krooni ning tasumata arveid on järgi 1,2 miljonit krooni.

Kampaania suurimaks kuluks oli telereklaam 1,7 miljoni krooniga, teatas erakond. Välireklaamile ja erakonna seisukohti tutvustavatele trükistele kulus 1,1 miljonit krooni ja reklaamidele ajalehtedes 570 tuhat krooni.

Reformierakonna peasekretär Kristen Michal arvas kampaaniat kokkuvõttes, et tulemusega võib rahul olla.

«Saime Euroopa Parlamendi valimistel üle 60 000 valija toetuse, mis on märgatavalt suurem eelmisel korral saadud 28 000 inimese häälest,» märkis ta. «Toetuse tõus 12,2 protsendilt 15,3 protsendini on igal juhul positiivne tulemus.»

Michal lubas, et erakond jätkab kursil, mis kunagi Eesti Euroopasse tagasi viis ning mis tulevikus euro ja majanduskasvu toob. «Ja seda isegi siis, kui selleks tuleb teha raskeid otsuseid,» lisas ta.

Partei kampaania korraldas enamjaolt reklaamifirma Kontuur Leo Burnett. Kampaanias kasutati muuhulgas Märt Vooglaiu ühe miljoni krooni suurust annetust ning Toomas Lumani 500 000 krooni suurust annetust.

Tagasi üles