Hansapank saatis kolmapäeval oma meiliteenuse kasutajatele kirja, milles soovitab olulisemad elektronkirjad teistele aadressidele edasi saata, sest lõpetab 17. juunist meiliteenuse pakkumise.
«Peame otsustama, kas teha suuri jõupingutusi oma meilikeskkonna funktsioonide laiendamiseks või soovitada oma klientidel valida mõni professionaalne meiliteenuse osutaja,» teatas Hansapank kirjas oma klientidele.
2003. aasta detsembris tegi pank küsitluse, millest selgus, et üle 80 protsendi vastanutest oli valmis kasutama Hanza.neti asemel mõne samaväärse teenusepakkuja meiliteenust.
«Soovitame Teil edaspidi kasutada mõne spetsialiseerunud ettevõtte, nagu näiteks Elioni meiliteenuseid. Oleme saanud Elionilt ka kinnituse ettevõtte valmisoleku kohta pakkuda meie klientidele professionaalsel tasemel teenust,» soovitab Hansapank.
Hanza.neti postkastis olevad lisateenused, näiteks pangateated liiguvad pärast 17. juunit menüü «Pank» alla ning e-arved menüü «E-teenused» alla.