Neli nippi, kuidas talvepuhkuse ajal mitte puhata

jaga E-post prindi artikkel saada vihje Loe ja lisa kommentaare

Kauaoodatud talvepuhkus on mõne inimese jaoks suurepärane võimalus teha ära kõik seni pooleli jäänud tegemised, teisele seostub puhkus aga reisimise või maamajaga. On aga mitmeid võimalusi nii enda kui oma pere talvepuhkuse põhjalikuks tuksikeeramiseks, levinumad neist toome siin ära.

Puhkusel olles

• lülita oma mobiiltelefon sisse. Sa ei tea iial, millal firmas võib tekkida olukord, mis nõuab sinu sekkumist kohe ja kiiresti. Alateadlik pidev valmisolek tuleb sellel jõhkral konkurentsiajastul kindlasti kasuks ja on edu ainus tagatis.

Hea on puhkuse ajal läbi lugeda mõni töö- või erialane uuem üllitis – nii kasutad sa puhkust targalt, sest saad eelise töökaaslaste ees. Kas hoiad pidevalt näppe ettevõtte tegemiste tuiksoonel või varsti sind polegi olemas – valik on sinu!

• helista igal võimalikul juhul oma töökaaslastele. Et kolleegid sulle ka puhkuse ajal helistaksid, on kasulik oma ülesandeid ja kohustusi võimalikult üldsõnaliselt delegeerida. Siinkohal on kindlasti abi ka tähtsate dokumentide panemisest kindlasse, ainult sulle teada olevasse kohta.

Kui aga ka see ei aita, siis helista ise ja uuri, kuidas kolleegidel tööl läheb.

Juhul kui töökaaslased sind hurjutama hakkavad, kasuta jõuvõtet – jaluta lihtsalt nädala lõpus kontorist läbi. Nõnda saad ennast pidevalt toimuvaga kursis hoida, samuti oled informeeritud kõikidest jooksvatest küsimustest. See aitab sul puhkuselt tulles sujuvalt töölainele häälestuda. Ainult pidev valmisolek tagab sulle riskivaba puhkuse!

• planeeri puhkus minutipealt ja hoidu logelemisest. Nagu tööl nii tuleb ka puhkusel kõik ette planeerida. Aeg on piiratud ressurss ja iga tuulde lastud minut on jäädavalt kadunud. Paljude asjade ärategemine on väärt rohkem kui soojal maal päikese käes liival lesimine või mediteerimine.

Kui sa niisama lähed metsa sihitult uitama või istud, silmad kinni ja jalad istmiku all, pole see mingi puhkus. Aktiivne puhkus tähendabki pidevat ringisahmerdamist. Puhkuse ajal pane äratuskell poole tunni võrra varem helisema – nii jõuad rohkem!

• tee ära kõik seni tegemata tööd. Korista ja tee suurpuhastust, pese pesu, keeda ja küpseta – tee kõike, mida oled niikuinii päevast päeva teinud, aga nüüd saad seda teha tunduvalt rohkem!

    Tagasi üles