Hansapank vabandab rotikampaania pärast

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Hansapank palub avalikult vabandust nende inimeste käest, kes tundsid end eksitatuna panga Noortepanga ehk NPNK reklaamikampaaniast, samuti nende käest, keda häiris panga kampaania avalikus linnaruumis, teatas Hansapanga meediasuhete juht Kristiina Tam­berg.

Eesti suurima panga noortele suunatud reklaamikampaania avalöögina kleebiti Tallinna ja Tartu reklaamtahvlid ja ka hoonete seinad üle esmapilgul arusaamatu sümboli - rottkoera kujutistega. Esialgu püüdis Hansapank oma seotust kampaaniaga saladuses hoida.

Hansapank kuulutab 30. mail välja traditsioonilise noorteprojektide toetuskonkursi «Tähed särama!». Et toetuse saaksid just noorte jaoks kõige tähtsamad ettevõtmised, kaasatakse noored ka projektide väljavalimisse. Noored saavad ise anda hääli selle poolt, kas panga toetuse saab noortekeskus või mõni muu ettevõtmine, teatas Tamberg. (PM)

Tagasi üles