Üks nõkse truppi laiemalt tutvustada on nn reklaaminägude kampaania. Mutso on siin «tegija», keda ikka ette lükatakse. Ühe huvipakkuva detaili leiab oti Balleti interneti koduleheküljelt veel nimelt spondeerib Eve Mutsot juveelifirma Hamilton & Inches.
«Jah, sain ilusa kaelakee, sponsorraha läheb kompaniile. «See on selline programm «Spondeeri tantsijat». Taas üks viise, kuidas viia meie balletti vaatajale lähemale,» tõdeb ta.
13. detsembril on Mutsol juba järgmine esietendus välja tuleb Ashley Pagei «Tuhkatriinu», kus ta tantsib kurja võõrasema ja head ristiema. Rahvuslike tantsuauhindade laureaadid selguvad 19. jaanuaril Londonis Covent Gardenis.
------------------------------------------------------------
Eve Mutso hõljub kui eeter
Stuart Sweeney, London, tantsuajakirjanik:
oti Balleti juht Ashley Page tunnistab, et värbas Eve Mutso kohe, kui teda nägi.
Millega jäi teile silma Eve Mutso?
Esimest korda nägin ma Evet meie auditionil (ettetantsimine toim). Ta oli pikk, ilus ja suurepärase baleriini «varustusega» millised pöiad ja jalad! Eve füüsiline võimekus on vaimustav. Pealegi, ta on tõeliselt eeterlik tantsija.
Millises suunas on arenenud tema oskused oti Balletis tantsides?
Kõigepealt, tõusnud on Eve usk endasse, oma võimetesse. Isiksusena, aga ka tehniliselt on ta tugevam nii jutustavas kui abstraktses balletis. Ma olen kindel, et tema potentsiaal pole veel täielikult avanenud.
Millistes lavastustes on ta teie silmis iseäranis silma paistnud?
«Nightswimming into Day» (koreograaf Ashley Page toim), «4 Temperaments» (George Balanchine), «Rubies» (George Balanchine), «Acrid Avid Jam» (Ashley Page), «32 Cryptograms» (Ashley Page), «Artefact» (William Forsythe), «Apollo» (George Balanchine) ja «Cheating Lying Stealing» (Ashley Page).