Päevatoimetaja:
Anu Viita-Neuhaus
Saada vihje

McCann Ericsoni hakkab Eestis esindama McCann Momentum

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
J.Margus Klaar
J.Margus Klaar Foto: Peeter Langovits

Rahvusvahelist reklaamibüroode ketti McCann Erickson hakkab sellest
aastast Eestis esindama veel loomisjärgus reklaamiagentuur McCann Momentum.

Senine McCann reklaamiketi esindaja Eestis reklaamibüroo Division jätkab iseseisva agentuurina, teatas agentuuri McCann Momentum juht J.Margus Klaar.

Vastvalmiva agentuuri meeskonnas saab 2007. aasta esimese poolaasta jooksul lisaks projektijuhtidele ning toetavale personalile tööd kaheksa kuni kümme loovinimest.

Koostöös Eesti juhtiva BTL ehk below-the-line agentuuriga Momentum kavatseb McCann Ericson müüa strateegiliselt integreeritud turundusteenust.

Klaar ise omab rahvusvahelisel reklaamiturul pikaaegset töökogemust ning tahab uue agentuuriga pakkuda nii kõrgetasemelist reklaamiteenust, et iga agentuuri töö oleks väärt seinale panemist.

McCann Worldgroupi agentuuridest on Eestis veel esindatud meediaagentuur Universal McCann.

2007. aastal tahetakse asutada veel kliendihaldusjuhtimisele ja digiteenustele spetsialiseerunud agentuur MRM & Partners.

Kommentaarid
Tagasi üles