MTV Eesti alustab uut elustiilisaadet

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
MTV Eesti VJd Kadri Bussov ja Martin Veisman
MTV Eesti VJd Kadri Bussov ja Martin Veisman Foto: Marina Puškar

Täna alustab muusikakanal MTV Eesti uue moe-, muusika- ja elustiilisaatega «Supermercado». Saadet juhib MTV Eesti VJ Martin Veisman.

«Unusta maotud moežurnaalid ja puised elustiilisaated ning ohka kergendatult, nüüdsest pakutakse sulle igal reedel supermerkantiilset meelelahutust,» kõlab saate reklaamlause.



Saate nn. kaubavalikusse kuuluvad tippfilmid ja -plaadid, trendividinad ja tehnikaimed. Samas leiab saatest ka tähetolmu, kirgi ja tänavamoodi.



«Supermercado» pilootsaates piilutakse muuhulgas Nelly Furtado garderoobi, põigatakse Puma kaplusse Vilniuses ja StarShopi Tallinnas, vaagitakse Robbie Williamsi depressiooni tagamaid ning lajatatakse palava paparazzi-pastaga.



MTV supermarket avatakse igal reedel kell 18, saate kordus on eetris pühapäeval kell 13.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles