Alates tänasest käivitab Eesti Energia klientide paremaks teenindamiseks üle-eestilise rikketelefoni 1343, kuhu saab teatada väliselektrivõrgu riketest ning küsida nõu elektrikatkestuse korral. Samuti suurendatakse klienditelefoni 1545 jõudlust, teatas Eesti Energia pressiesindaja.
«Vajadus üle-eestilise ööpäevaringse rikketelefoni järele on ammune, tänaseni töötas analoogne süsteem vaid Tallinna-Harju piirkonnas. Toimiva ülevabariigilise tehnilise lahenduse loomine sai alguse sügisel,» ütles Eesti Energia Teeninduse direktor Marko Allikson.
Rikketelefonil 1343 saab klient ööpäev läbi teada anda Eesti Energia väliselektrivõrguga seotud riketest ja elektrikatkestustest.
Rikketelefon annab ka Eesti Energiale parema ülevaate elektrikatkestuse ulatusest, mis omakorda parandab efektiivsust rikketeadetele reageerimisel ja kiirendab elektritoite taastamist.
Elektririkke puhul on oluline, et klient kontrollib, kas tegemist on majasisese või -välise rikkega. Kui viga ei ole majasisene, tuleb teatada rikketelefonile oma aadress ja rääkida, mis täpsemalt juhtus ja millal elekter ära läks, ning jätta kontaktandmed, et vajaduse korral oleks võimalik ühendust võtta.
Samaaegselt rikketelefoni käivitamisega suurendatakse Eesti Energia klienditelefoni 1545 läbilaskevõimet. Endiselt töötab tasuta näiduteatamise telefon 08004545.
Rikketelefon 1343 on avatud 24 tundi ja sinna võetakse vastu ainult rikketeateid. Klienditelefon 1545 on avatud esmaspäevast reedeni kella 7.00-20.00 ning laupäeval ja pühapäeval kella 8.00-17.00 üldinformatsiooni, teenuste ja toodete küsimustes. (BNS)