/nginx/o/2013/09/13/2363140t1h41a8.jpg)
Eestis oma esimese esinduspoe avava Hennes & Mauritzi (H&M) nõukogu esimees Stefan Persson meenutas 11 aastat tagasi ajakirjale BusinessWeek, kuidas ta püüdis 1976. aastal Londonis, kui avati nende esimene pood Suurbritannias, meelitada kliente ligi ABBA plaatidega. Paraku polnud popansambli kuulsus veel nii kaugele jõudnud ning vinüülplaadid jäid tollal 29-aastase ettevõtte asutaja pojale alles. Ajakiri lohutas Perssonit, et ABBA plaadid on küll kuum kaup, aga H&M on veel kuumem.
Veel enam peab see paika täna. Võib üsna julgelt öelda, et H&M on Rootsi tuntuim kaubamärk. Konsultatsioonifirma Interbrand paigutas H&Mi 2012. aasta maailma parimate brändide edetabelis 23. kohale. Rootsi mööbli ja kodukaupade jaemüüja IKEA on selles edetabelis 28. ning Euroopa ja maailma suurim moerõivaste jaemüüja Zara alles 37. kohal.