H&M on Rootsi tuntuim kaubamärk

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Repro

Eestis oma esimese esinduspoe avava Hennes & Mauritzi (H&M) nõukogu esimees Stefan Persson meenutas 11 aastat tagasi ajakirjale BusinessWeek, kuidas ta püüdis 1976. aastal Londonis, kui avati nende esimene pood Suurbritannias, meelitada kliente ligi ABBA plaatidega. Paraku polnud popansambli kuulsus veel nii kaugele jõudnud ning vinüülplaadid jäid tollal 29-aastase ettevõtte asutaja pojale alles. Ajakiri lohutas Perssonit, et ABBA plaadid on küll kuum kaup, aga H&M on veel kuumem.

Veel enam peab see paika täna. Võib üsna julgelt öelda, et H&M on Rootsi tuntuim kaubamärk. Konsultatsioonifirma Interbrand paigutas H&Mi 2012. aasta maailma parimate brändide edetabelis 23. kohale. Rootsi mööbli ja kodukaupade jaemüüja IKEA on selles edetabelis 28. ning Euroopa ja maailma suurim moerõivaste jaemüüja Zara alles 37. kohal.

Hääled on perekonna käes

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles