Ametnik: levi pole inimõigus, et peaks olema alati kättesaadav

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mobiilside probleeme võib esineda terve tänase päeva jooksul.
Mobiilside probleeme võib esineda terve tänase päeva jooksul. Foto: Raigo Pajula

Tehnilise järelevalve ameti ametniku Oliver Gailani hinnangul suhtuvad Eesti inimesed mobiilsidesse kui inimõigusesse, mis peab alati ja kõikjal olema kättesaadav. Tegelikult pole ühelgi mobiilifirmal kohustust sellist võrku rajada.

«Me ei ole Tallinna kesklinnas mobiililevi mõõtmas käinud, aga hiljuti tegime Eestis väikse ringi peale ja sealt selgus, et kõneõnnestumised olid eri võrkudes 97 kuni 99 protsenti,» rääkis Gailan. Ta lisas, et sageli põhinevad kurtmised kehva levi üle inimeste emotsionaalsel arvamusel, sest kontrollima minnes probleemi pole.

Ametniku arvates kasutavad inimesed mobiilseid teenuseid nii palju, et iga väike puudus teenuses tundub juba häiriv. «Inimeste ootused mobiilsidele on läinud väga suureks ja kindlasti on see muutnud inimeste valuläve madalamaks,» oli Gailan veendunud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles