Päästeamet saab abitelefoni ülalpidamiseks 2,5 miljonit krooni

Uwe Gnadenteich
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna abitelefoni 1345 dispetšerid.
Tallinna abitelefoni 1345 dispetšerid. Foto: Liis Treimann.

Tallinna linnavalitsus eraldab päästeametile halduslepingus sätestatud ülesannete täitmiseks ligi 2,5 miljonit krooni.


Vastavasisuline leping allkirjastatakse täna. «Vastavalt halduslepingule kohustub päästeamet tagama selle raha eest oma haldusalas oleva häirekeskuse kaudu Tallinna Abikeskuse telefoninumbri 1345 ööpäevaringse häireteta toimimise,» selgitas abilinnapea Deniss Boroditš Raepressi vahendusel.

Tallinna Abikeskuse telefoninumbri 1345 töö käigushoidmise kuludest moodustab 90 protsenti personalikulu ning kümme protsenti side- ja kommunaalkulud.

Tallinna abitelefoni 1345 operaatorid võtsid mullu vastu kokku 64 724 kõnet ehk keskmiselt umbes 5400 kõnet kuus. Kõige kõnederohkem oli oktoober, mil registreeriti 7332 kõnet. Eelmisel nädalal registreeriti 1935 kõnet, neist 747 kõnet olid seotud koristustöödega ning 424 kõnet transpordi- ja liikluskorralduslike probleemidega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles