Kadastik: ajakirjandus hoiab poliitikud inimestega kontaktis

Alo Raun
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mart Kadastik
Mart Kadastik Foto: Toomas Huik

Eesti Meedia juhi Mart Kadastiku sõnul hoolitseb meedia selle eest, et säiliks side poliitikute ja tavalise kodaniku vahel ning ta peab seetõttu üritama lugejat rohkem püüda.


«Tänapäeval ei ole probleem selles, et infot ei ole, vaid selles, kuidas inimesed infoga kontakti viia.
Demokraatia kaotab legitiimsuse, sest kriitiline mass inimesi ei ole informeeritud,» rääkis Kadastik konverentsil «Meedia ja masu».

Tema sõnul on meedias praegu infot rohkem kui kunagi varem.«Me ei kirjuta Slovakkiast väga palju, aga kui analüüsime kontentanalüüsi põjal, siis info hulk on Eesti ajakirjanduses oluliselt suurem kui 10 aastat tagasi,» lisas ta.

«Teine küsimus on, et inimesed ei vaja seda infot - ei tarbi, kui öelda kommertskeeles.»

Tema sõnul on see üleilmne trend, et meelelahutusuudis kogub kümme korda rohkem lugejaid kui tõsine poliitikauudis, olenemata sellest, kui tähtsale kohale ajaleht nn tõsise uudise asetab.

«See võib meile meelida või mitte meeldida, see on lihtsalt reaalsus.»

Tema sõnul on olemas väga tugevate huvidega sihtgrupp - 1-2 protsenti elanikkonnast, kes tarbiks tõsist-kvaliteetset uudist, kuid nende osa on kaduvväike, Eestis vaid paarsada inimest, keda on liiga vähe, et lehte tehes neile keskenduda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles