Kampaania kahekordistas riigimeiliga liitujate arvu

Alo Raun
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
eesti.ee
eesti.ee Foto: www.eesti.ee

Veidi enam kui kuu aega kestnud riigiportaali Eesti.ee teavituskampaania kahekordistas kuist @eesti.ee e-postiaadressiga liitujate arvu.


Detsembrikuus oli uusi @eesti.ee suunamisi 1600, kampaania jooksul suunas enda ametliku e-posti aadressi ära 3600 inimest, teatas Riigi Infosüsteemide Arenduskeskuse pressiesindaja.

Eesti.ee peatoimetaja Argo Leetmaa sõnul oli @eesti.ee aadresside suurem aktiveerimine üks kampaania eesmärke.

Portaali külastatavus kasvas kampaania ajal 1,5 korda.

Teavituskampaania korraldajad loodavad, et peale kampaaniat teab senisest oluliselt suurem osa inimestest riigiportaali olemasolust ning internetikasutajad oskavad avalikke e-teenuseid või teavet otsides pöörduda aadressile www.eesti.ee.

@eesti.ee aadress on ametlik suhtlusvahend riigi ja kodaniku vahel, mis inimese eluea jooksul ei muutu. Seda saab kasutada ka isiklikuks suhtluseks, kui soovitakse usaldusväärset ja neutraalset meiliaadressi.

Eestis varem korraldatud uuringud on näidanud, et elanikkonna teadlikkus avalikest teenustest on madal, mis on üks kitsaskoht e-riigi arengus.

2008. aasta lõpus läbi viidud uuring näitas, et 45 protsenti küsitletutest ei osanud spontaanselt nimetada mitte ühtegi riigi e-teenust. Riigiportaali teadis 47 protsenti vastanutest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles