Kuldmunasid jagatakse seekord ka Facebookile ja blogidele

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Repro

Reklaamiauhindu Kuldmunasid jagatakse tänavu ka sotsiaalmeediale, sest reklaam on kolinud netti ja parim viis toote reklaamimiseks on luua Facebooki fännilehekülg.


Dream Grow’ tegevjuhi ja Kuldmuna digižürii esimehe Priit Kallase sõnul võib kindlalt väita, et aasta lõpuks on Facebook Eesti kõige suurem meediakanal, sest juba praegu on keskkonnal üle 150 000 kasutaja. «Ma olin optimist ja arvasin, et nii palju kasutajaid tuleb jaanipäevaks,» tõdes Kallas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles