Terviseameti vaktsiinikampaaniat toetavad seagripivaktsiini müüjad

Kadri Ratt
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Seagripivaktsiin kipub elanike huvipuuduse tõttu aeguma.
Seagripivaktsiin kipub elanike huvipuuduse tõttu aeguma. Foto: Reuters/ScanPix

Terviseameti hetkel TV3s käimasolevat vaktsineerimise telekampaaniat toetavad teiste hulgas samad ravimifirmad, kellelt sotsiaalministeerium ostis hiljuti suurtes kogustes seagripivaktsiini, mis nüüd kipub kätte jääma.

Telekampaanias manitsevad tuntud Eesti arstid elanikke end vaktsineerima. Kampaania meediakulud on terviseameti teatel 250 000 krooni ja kestuseks teles on planeeritud üks kuu, vahendasid Meditsiiniuudised.

Kampaaniat toetavad mitmed ravimifirmad, teiste hulgas GSK, Baxter ja Aventis-Pasteurm kusjuures esimeselt kahelt ostis terviseamet hiljuti seagripivaktsiini, mis nüüd elanike huvipuuduse tõttu aeguma kipub.

Terviseameti avalike suhete juht Iiris Saluri selgitas, et amet alustas vaktsineerimist puudutava kampaaniaga oma eelmise aasta gripikampaaniast järele jäänud vahendite arvelt, kuid teleklippide tootmiseks ametil vahendeid ei jätkunud. Samas kinnitas ta, et kampaania ettevalmistamisel on sisuline pool olnud terviseameti enda kanda.

Ravimiameti peadirektor Kristin Raudsepp terviseameti kampaanias vastuolu ei näe, kuna tellijaks oli amet ise, küll aga oleks tema sõnul pidanud asjaolusid lähemalt uurima hakkama siis, kui kampaania tellijaks ja algatajaks oleks olnud ravimitootjad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles