Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2013/10/05/2518372t1h69b5.jpg)
Moeajakirjanik Urmas Väljaots kiidab luksuskontserne, kes jälle noortesse moetalentidesse panustavad. Üksnes nii ei muutu mood seisva veega luksustiigiks, märgib ta.
Juba 1990. aastate teisest poolest on moeringkondades üks põletavamaid küsimusi algajate moeloojate-brändide rahastamine. Just siis muutus globaalne moeäri tundmatuseni. Tekkisid luksuskonglomeraadid, nagu LVMH, PPR ja Richemont, kes ajaloopärandiga moemaju kokku ostes kehtestasid luksusäris uued, turundusrahakoti paksusel põhinevad reeglid.