Muhu ja mandri vahelise silla idee pandi kalevi alla

Helen Mihelson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuivastu sadam Muhu saarel.
Kuivastu sadam Muhu saarel. Foto: Raigo Pajula

Valitsus saatis 17 aastat kestnud Muhumaa ja mandri vahelise püsiühenduse rajamise küsimuse maavalitsusse planeerimisele, mis tähendab selguse saabumise edasilükkumist aastate kaugusele. Raha püsiühenduse ehitamiseks ei paista enne järgmist kümnendit niikuinii kuskilt.

Aina rohkem on hakanud tulema sääraseid signaale, et püsiühenduse rajamine muutub üha ebatõenäolisemaks ning ka valitsus on selgelt välja öelnud, et raha silla rajamiseks ei ole ning niipea kusagilt ka ei tule, kirjutab Saarte Hääl.

Vihjeid sillateema tahaplaanile nihkumise kohta tegi Saarte Häälele ka minister ning sillakomisjoni esimees Juhan Parts, kui ta eelmisel nädalal laevaliikluse teemal intervjuud andes tõdes, et praegu pole püsiühenduse teema enam eriti aktuaalne. Minister märkis ka, et silla jutt tekkis ikkagi kehvast teenusest.

Maakonna planeeringus tehakse trassi määramisel koostööd maanteeametiga. Ameti pressiesindaja Allan Kasesalu ütles, et maakonna planeeringuid tehakse üsna pikaajalise perspektiiviga, näiteks aasta 2030 ja sealt edasi.

«Järgmise eelarveperioodi (2014–2020) kavas püsiühenduse rajamist ei ole ning seega võib öelda, et esialgu on see teema kalevi alla pandud, » ütles Kasesalu.

Möödunud reedel kirjutas Postimees, et majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis on valminud nimekiri suurtest transpordiobjektidest, mille seast tuleb teha valik, mida aastatel 2014–2020 ehitada ja mida mitte ning kuigi püsiühendus on küll nimekirjas, pole selle jaoks pole planeeritud sentigi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles