Tartu õhuvärav kuuleb kriitikat

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Päevasel ajal, kui lennukid ei lenda, pole Tartu lennujaama lennujuhtimistornis niikuinii kedagi. Kord juhtus, et seal polnud inimest ka vajalikul ajal.
Päevasel ajal, kui lennukid ei lenda, pole Tartu lennujaama lennujuhtimistornis niikuinii kedagi. Kord juhtus, et seal polnud inimest ka vajalikul ajal. Foto: Margus Ansu

AirBaltic tuletab Tartu Lennujaamale meelde, et rahvusvahelise lennujaamana peaksid nad muretsema seadme, mis laseks ka halva nähtavusega maanduda. Vastasel korral pole välistatud liinilendude katkemine sügisel.


AirBalticu asepresidendi Jnis Vanagsi sõnul tahaksid nemad oma reisijaid alati väga täpselt sihtkohta sõidutada, kuid Tartu-Riia liinil ei ole see kogu aeg võimalik. Nimelt puudub Tartus instrumentaalmaandumis­süsteem (ILS), mis aitaks lennukitel maanduda ka siis, kui nähtavus on udu, lumesaju või väga madalate pilvede tõttu häiritud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles