Tallinn valis välja abipaketi reklaamija

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna linnavalitsus.
Tallinna linnavalitsus. Foto: Uwe Gnadenteich

Tallinn valis kaheksa kandidaadi hulgast Tallinna abipaketi reklaamikampaania hanke võitjaks osaühingu Alfa-Omega Communications.


Vastavalt riigihangete seadusele ei saa Tallinna ettevõtlusameti juhataja Kairi Teniste sõnul enne 14 päeva möödumist pakkumuse edukaks tunnistamisest hankelepingut sõlmida. «Seetõttu ei ole hankelepingut veel sõlmitud ja kuna pakkumus on konfidentsiaalne, siis ei saa enne hankelepingu sõlmimist avaldada ka selle maksumust,» selgitas Teniste.

Tallinna abipaketi teavitus- ja kujundustööde riigihankele esitati kaheksa pakkumust.

Riigihange hõlmas Tallinna abipaketi teavitus- ja kujundustöid etteantud kujundusega, sealhulgas tegevus- ja meediaplaani lõplikku koostamist ja elluviimist tänavu märtsist kuni tuleva aasta veebruarini.

Hanke võitja teha jääb turundus- ja infomaterjalide ehk voldikute, roll-upide, bännerite, plakatite, flaierite ning meediainfo ja internetireklaami kujundamine, koostamine, tõlkimine, toimetamime ja tootmine, aga ka reklaampindade ning meediapindade ja eetriaegade kasutuse tellimine, projekti juhtimine, vajalike lubade ja litsentside taotlemine ja kõik muu sellega seonduv.

Hanketingimuste järgi on kriteerium madalaim hind, kuid linnavalitsus hindab sisuliselt kuni tuleva aasta riigikogu valimisteni kestva kampaania hinnaks 800 000 krooni.

Tallinna ettevõtlusameti juhataja Kairi Teniste on BNSile kinnitanud, et linna abipaketi reklaamikampaania kestmine tuleva aasta veebruarini seotud ettevõtlusameti eelarveaastaga ja mitte valimistega.

Riigikogu valimised toimuvad järgmise aasta 6. märtsil.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles