Päevatoimetaja:
Ulla Länts
+372 666 2307
Saada vihje

Tartu Takso jääb taksodeta, Vähemalt kolmapäevani 42 taksojuhti tööta

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
VILLU PÄÄRT

Makseraskuste tõttu 20 autost ilma jäänud taksofirma OÜ Tartu Takso ei saa oma autosid tagasi enne järgmise nädala teist poolt. Eile lükkas Tartu Takso taas edasi tähtaega, mil Ühisliising saab audiitori aruande Tartu Takso majandusseisu kohta.

Audiitori aruannet Tartu Takso majandusseisu kohta oli firma Ühisliisingule esitada lubanud kogu selle nädala, viimane tähtaeg oli eile. Tartu Takso majanduslikku seisukorda iseloomustava audiitoraruande valmimise kohta andsid asjaosalised eile vastukäivaid teateid.

Tartu Takso juriidiline nõustaja Tõnu Jürgenson kinnitas pärastlõunal, et aruanne sai keskpäevaks valmis.

Tartu Takso juhatuse esimees Urmas Ausin ütles enne tööpäeva lõppu, et aruanne on küll valmis, kuid selle liisingufirmale esitamine lükkub edasi.

«Ei jõua täna järele minna,» selgitas Ausin.

Ühisliisingu Tartu kontori juhataja Aivar Roogsoo sõnul lükkas Urmas Ausin aruande esitamise eile õhtupoolikul edasi uuele tähtajale - teisipäevale - põhjendusega, et pole teada, kas aruanne on valmis. «Enne kolmapäeva pole võimalik mingit selgust saada,» ütles Roogsoo.

Kolmapäeval on Tallinnas Ühisliisingu krediidikomitee istung.

Urmas Ausin ütles, et on saanud kinnituse Ühisliisingu jätkuvast huvist teha Tartu Taksoga koostööd. Ta lisas, et on endiselt seisukohal, et Tartu Takso majandusraskused tekkisid seetõttu, et Ühisliising oktoobri lõpus 13 Nissanit tagasi võttis: «Meie süsteem oli ehitatud sellele, et kõik autod sõidavad. Kui järsku võetakse ära pool sissetulekust, siis ta pidi varisema. Kui ühel autol ei olnud kindlustust, oleks võinud ühe auto ära võtta, mitte tervet parki seisma panna.»

Eilse seisuga oli Tartu Taksol Ühisliisingule ilma viivisteta võlgu 80 000 krooni.

«Mõne auto eest on maksmata 1. oktoobrist, mõne eest 1. novembrist,» ütles Roogsoo. «See on üleinvesteerimise tagajärg. Uute autode hulk suurenes pidevalt, aga kulude ja tulude kasv ei olnud samas proportsioonis.»

ERA Liisingu tegevdirektor Toomas Peterson ütles, et ootab huviga audiitori aruannet Tartu Takso majandusolukorra kohta: «Ma ise sellele paberile erilist lootust ei pane, aga näha tahan igal juhul.»

Kommentaarid
Tagasi üles