Meediauuringute firma Baltic Media Facts (BMF) esitleb lähinädalatel oma arvult kolmandat statistikaväljaannet «Baltic Media Book 1998».
BMFi tegevdirektori Margo Veskimäe sõnul leiab seekordsest «Baltic Media Bookist» televisiooni, raadiot ja trükimeediat puudutavaid andmeid. Raamatus on ka üldisemat, näiteks rahvastikuga seotud suundumusi kajastavat infot. «Perede struktuur, suuremad linnad ja nii edasi. Juttu tuleb ka sotsiaalsetest indikaatoritest, haridustasemest, majandusest ja valuutakurssidest,» loetles Veskimägi.
Meediavallast kajastab trükis näiteks ajalehti, kinostatistikat ja reklaamiandmestikku puudutavat.
Uuringufirma tegi 272-leheküljelisse raamatusse viimased parandused veel oktoobri algul. «Osa asju on väga värsked ja näiteks trükimeedia uuringud on ära toodud kevadise seisuga,» ütles Veskimägi.
Raamatus sisalduv info pärineb kahest allikast. Üks osa meediaraamatust kajastab ametlikku statistikat ja teine osa BMFi kogutud andmeid. Erinevad andmed on kolme Balti riigi statistikat kõrvutavas raamatus enamasti välja toodud tabelite kujul.
«Baltic Media Book» ilmub inglise keeles, seda trükitakse 2000 eksemplari.
Balti Meediateabe ASi 60% aktsiate omanik on Soome turu-uuringute firma Gallup, ülejäänud 40% firmast kuulub Eesti Emorile. Gallup on vastavalt Soome ja Emor Eesti suurim turu-uuringutega tegelev ettevõte.