Sesooni ärisaladus: kuidas pakkuda restoranitoitu rahakotisõbraliku hinnaga?

, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Von Stackelberg hotelli Kaval Antsu talus kuulutati välja 50 Eesti parimat restorani. Sesooni juhid Maia Smõslova ja Inka Keller.
Von Stackelberg hotelli Kaval Antsu talus kuulutati välja 50 Eesti parimat restorani. Sesooni juhid Maia Smõslova ja Inka Keller. Foto: Andres Haabu

Parimate söögikohtade valimisel astusid üles Tallinna menukoha Sesoon osanikud Maia Smõslova ja Inka Keller, et rääkida Sesooni edulugu.

Selleks, et hoida aga hinnad madalad ja kvaliteet kõrgel, tuleb Sesoonil päevas teenindada vähemalt kolmsada klienti. Sesooni juhtide sõnul käib aga neilt päevas läbi koguni viis-kuussada klienti, nõnda et ettevõttel on ka väike kasumimarginaal. «Iga klient jätab ju raha,» põhjendasid nad. «Loomulikult vaatame väga ka tooraine hinda ja otsime, kust midagi odavamalt saab, kvaliteedis me aga päris kindlasti järeleandmisi ei tee,» rääkisid Sesooni juhid.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles