Ilja Nartov EASi kampaaniast: miks keegi arvab, et see on solvav?

Uwe Gnadenteich
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ilja Nartov.
Ilja Nartov. Foto: Andres Haabu

Vene Teatri näitleja Ilja Nartov, kelle hääl kõlab skandaalsetes matrjoškadega reklaamiklippides, nimetas neid lõbusaks jamaks, milles pole mitte midagi solvavat.


«Tõenäoliselt on reklaamide autoriteks küllaltki noored inimesed, kellel on venelastest küllaltki omapärane ettekujutus,» vahendas portaal rus.postimees.ee Nartovi arvamust.

«Arvata võib, et nendele, kes on harjunud osa võtma igasugustest autode ja reiside loosimistest, mida internet täis on, võib ka see reklaam paista huvitav. Aga ainult nendele, kes loodavad võita ja midagi niisama saada. Eesti õhkkond, ajalooline omapära, siinne vaikus, mugavus, keskkond ega nostalgia nendes klippides loomulikult ei kajastu. Aga venelased sõidavad siia just selle järele,» lisas näitleja.

«Ma ei tea, miks keegi arvab, et need reklaamid võivad olla solvavad. Need klipid on ju täiesti avalik rumalus ja jama, aga selle eest lõbus ja musikaalne jama. Jääb mulje, et autorid tegid lihtsalt nalja. Ja «naljatasid» ka need, kes selle jaoks raha andsid. Antireklaam? Mis te nüüd! See on täielik trullallaa!» arvas Nartov.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles