Paljude klientide boonuspunktid võivad peagi raisku minna

Tiina Kaukvere
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Poodide kliendikaardid.
Poodide kliendikaardid. Foto: Elmo Riig / Sakala

Paljude poodide püsikliendikaardi omanikud on kogunud endale aja jooksul tubli summa jagu boonuspunkte, mis võivad teatud tähtaja möödudes aga täiesti kasutuks muutuda.

Näiteks koguti eelmisel aastal Partnerkaartidele umbes 4,2 miljoni euro väärtuses boonuspunkte, millest kulutati aasta jooksul ostude eest tasumisel ära umbes 3,2 miljoni euro eest. Ülejäänud punktid aeguvad 31. jaanuaril.

Maxima kaardile kogunenud raha pärast muretsema ei pea. «Mullu laekus meie püsi­klientide «Aitäh!»-kaartidele ligi neli miljonit eurot Maxima raha. Enamik sellest kasutati ka aasta jooksul ära,» kinnitas Maxima kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles