Varajane haridustee algus alati edu ei taga

Katre Tatrik
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Doktor Annette Heinbokel Saksamaalt rääkis Tartu ülikooli teaduskooli korraldatud andekuse konverentsil koolis klasside vahele jätmise miinustest ja plussidest ning sellest, milliseid proovikive aines edasijõudnud lastele esitada võiks.
Doktor Annette Heinbokel Saksamaalt rääkis Tartu ülikooli teaduskooli korraldatud andekuse konverentsil koolis klasside vahele jätmise miinustest ja plussidest ning sellest, milliseid proovikive aines edasijõudnud lastele esitada võiks. Foto: Kristjan Teedema

Doktor Annette Heinbokel Saksamaalt on suure kogemusega õpetaja ning andekuse uurija. Ta räägib sellest, kuidas võiks lapsi arendada ja millest ei ole kasu.

Varem kasvasid lapsed kodus vanemate juures, kuid nüüd näeb üha rohkem, kuidas pärast sünnitamist beebikoolidesse tormatakse. Sealt edasi kasvavad paljud lapsed huviringides. Kas see tagab lastele loodetud edu?

On leitud, et kui hakata lapsi väga vara õpetama, enne kui neil endal õppimise vastu huvi tekib, pole õpetamisest kasu, sest lapsed unustavad õpitu ära.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles