Ossip: piletimüügisekeldus oli kui turundus

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: TOOMAS HUIK/PM/SCANPIX BALTICS

Elroni juhatuse esimees Andrus Ossip ei osanud öelda, kui palju jäi jaanuari alguses ettevõttel tulu saamata, kuna rongides ei suudetud kõigile reisijatele pileteid müüa. Tema sõnul võib seda võtta aga kui turunduskampaaniat.

«Seda ei ole võimalik täpselt kokku lüüa, kui suur see osa oli,» ütles Ossip. «Tegelikult võiksid inimesed rõõmu tunda selle üle, et esimestel päevadel sai tasuta sõita, ja näha, kui hea see rong on.»

Elroni juhi sõnul on ettevõtte kogu tegevus suunatud praegu sellele, et lahendada põhilised probleemid. «See, mis meid esimesel nädala tabas, ei olnud meie jaoks kerge,» tunnistas Ossip.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles