/nginx/o/2008/12/23/109003t1h7094.jpg)
Kui ma kuulsin, et Kristiina Ojulandi asutatav partei olla nimeks võtnud Ühtne Eesti, mõtlesin kohe, et tegu on PR-trikiga, mille ainus eesmärk on see, et Ojulandist võimalikult palju räägitaks. Kommentaariks tavaolude kohta: mitte ükski terve mõistusega päevatoimetaja vähegi arvestatavas väljaandes poleks nupust suuremat (kui sedagi) mahtu pühendanud sellele kokkusaamisele – lisakastmeta on see lihtsalt liiga igav (Ojulandist ja uuest erakonnast ei piisa).
Kas keegi mäletab, millised olid kevadise Ojulandi skandaali üksikasjad? Harald Samblik, oksjon… Kõik on üks uskumatu segapuder, kus tõsiasjad ei loe enam midagi ja telesarjad võib kleepida keskerakondlaste sigaduste külge, millest lõpuks saab täiesti usutav kuvand, mis skisofreenia haigele absoluutselt selgelt iseloomustab nii rahandus- kui majandusministrit. Jumalikult moodne PR!