Optikaäri dikteerib Instrumentarium

, majandustoimetuse vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaks nädalat tagasi pakkus pealinnas Viru keskuses tegutsev Pro Optika prillipood remondieelsele tühjendusmüügile viidates prilliraame koguni kuni 70 protsenti odavamalt. Mõnes teises prillipoes võrdub raamide allahindlusprotsent aga ostja vanusega.
Kaks nädalat tagasi pakkus pealinnas Viru keskuses tegutsev Pro Optika prillipood remondieelsele tühjendusmüügile viidates prilliraame koguni kuni 70 protsenti odavamalt. Mõnes teises prillipoes võrdub raamide allahindlusprotsent aga ostja vanusega. Foto: Toomas Tatar

Kui kunagi olid ajad, mil prillid olid eelkõige tervisetooted ning ühte paari kanti, kuni see katki läks või silmade retsept oli muutunud, siis 2012. aastal müüsid Eesti optikaettevõtted optikatooteid 19,3 miljoni euro eest. Prillidest on saanud moetoode nii välimuse, kaubamärkide kui ka juurdehindluse poolest.

Optikaäride turu liider on siinmail ülekaalukalt Instrumentarium Optika, mis kuulub alates 2010. aastast 40 riigis tegutsevasse Grand Visioni kontserni ning on ka ainus välismaisel kapitalil põhinev optikaäri Eestis. 2012. aastal oli Instrumentariumi turuosa jaemüügiturul 18,6 protsenti.

Suuresti moekaup

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles