/nginx/o/2013/11/07/2604532t1h388d.jpg)
Postimehe Tallinncity portaali poole pöördus lugeja, kelle sõnul tuleb tema korteri veekraanidest hägust vett, mis minuti-paari seismise järel taas selgineb. Vastuse lugeja kirjale andis AS Tallinna Vesi kommunikatsioonijuht Mariliis Mia Topp.
Tallinna kesklinnas elav lugeja küsib: «Minu kraanist tuleb hägusat vett. Kui kraani surve põhja keerata, siis vesi hägusena klaasi ei jookse. Kui lasta keskmisel tugevusel joosta, jookseb klaasi või kannu hägune vesi, mis umbes minuti ajaga lahtub. Siis on vesi taas klaar. Milles võib olla probleem? Kas on põhjust muretseda?»
AS Tallinna Vesi kommunikatsioonijuht Mariliis Mia Topp vastab: «Üldjuhul on nõnda, et kui säärane probleem vee kvaliteediga esineb ainult selles konkreetses korteris, on tegemist korteris sees oleva torustiku probleemiga. Seega vajab see torustik hooldust. Kui aga probleeme vee kvaliteediga esineb ka kortermaja teistes korterites, peaks KÜ esimees juba pöörduma meie poole, et saaksime kontrollida, millest on tingitud majaelanike vee kvaliteedi halvenemine.»
«Seega, soovitaksin esmajärjekorras korteriomanikul pöörduda kas KÜ esimehe poole või uurida majanaabritelt, kas neil on sarnaseid probleeme. Selle pinnalt saab siis juba edasi uurida.»