Vaata, kuidas töötab Sangari triiksärgipoe digitaalne abimees

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Postimehe Tallinncity portaal külastas Viru keskuse Sangari triiksärgipoodi, milles asuvat digitaalset assistenti tutvustas video vahendusel AS Sangari turundusdirektor Raul Saks.

Vastavalt kliendi soovidele ja mõõtudele kuvatakse tahvelarvuti abil suurele 60-tollisele ekraanile kaupluses saadaolevad mudelid, mis vastavad kliendi kriteeriumitele.

Kuna kaupluses on müügil rohkem kui 100 erinevat särgimudelit ja üle 100 lipsu, aitab digitaalne assistent teenindajat sobiva mudeli ülesleidmisel, hoides sellega ühtlasi kokku särgiostja aega.

Kui peaks aga selguma, et sobivas mõõdus särki antud hetkel kaupluses pole, on võimalus tellida kliendi mõõtudele ja maitsele vastav mõõdusärk.

Custom made särkide puhul avaneb kliendil võimalus valida särgi jaoks nii mudel, muster kui ka kangas.

Vaata lähemalt videost, mida särgiostja enda kohta teadma peaks, millised trendid triiksärgimaailmas levivad ning milliseid aksessuaare särgi kõrvale valida saab.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles