Kaardimaksed ei nõudnud tõrke tõttu PIN-koodi

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Möödunud nädalal tabas mitmeid klienditeenindajaid üllatus, kui terminal teatas, et makse on õnnestunud veel enne, kui klient jõudis PIN-koodi sisestada. Kuna seda tuli ette ka seeniorkaartide puhul, siis usuti esiti, et tegemist on pangapoolse uuendusega, mis säästab vanemaid inimesi PIN-koodi toksimisest. Veel selle nädala teisipäeval tuli ette paroolita maksmist.

Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask selgitas, et pangal tuli uuendada makseterminalide tarkvara. Tehnilise tõrke tõttu tekkis olukordi, kus PIN-koodi polnud makse kinnitamiseks vaja.

Kaardimaksete vahendustasusid piirata sooviv Euroopa Komisjon nõuab, et VISA ja MasterCardi deebet-, krediit- ja ärikaartide erinevad vahendustasud oleks aruandluses selgelt välja toodud. Sellega seonduvalt tuli Eesti müügikohad üle viia uuele platvormile.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles